Zum Inhalt springen
đââ Mir soen eise GeschĂ€ftspartner a Mataarbechter Merci fir dat erfollegrĂ€ich Joer an dĂ©i gutt Zesummenaarbecht. Iech an Ă€ren lĂ©ifste wĂ«nsche mir schĂ©i Feierdeeg an ee gudde Rutsch an dat neit Joer 2025! âšđđ
Paulwagneretfils19842024-12-19T11:02:14+02:00
Share This Story, Choose Your Platform!
Page load link